PharmacyHospital - Izvješća

Ljekarničke evidencije i izvješća

Evidencije

Izvješća

U ljekarničkom sustavu izvještaji poslovanja podjeljeni su na ulazne i izlazne izvještaje.
Izvještaji su uglavnom bazirani na skupnom (tablični prikaz) i detaljnom prikazu (pojedinačni prikaz). Na primjer ako nas zanima izlaz po odjelima, u skupnom je vidljiv financijski iznos izlaza po svim odjelima u traženom periodu dok je ulazom u pojedinačni prikaz vidljiv detaljan prikaz analitike po artiklima za odabrani odjel. Izvješća unutar ljekarničkog sustava izrađenu su prvenstveno prema dosadašnjim zahtjevima korisnika. To su tako zvani predefinirani izvještaji (ulaz, izlaz, analitika, sintetika) dok je za dodatne potrebe korisnika (osobna izvješća) dostupna opcija dinamičkog kreiranje izvještaja ovisno o postavljenim grupama i podgrupama za izvještaje.
U svim izvještajima omogućeni su razni tipovi filtriranja tj. izdvajanje podataka po željenim kriterijima (grupe, konta, oznake,...)
Za sve izvještaje omogućen je jednostavan izvoz podataka u datoteku Excel/PDF

Tipovi izvještaja:


Osim predefiniranih postoje i dodatne opcije stvaranja izvještaja za vlastite potrebe o čemu više pročitajte u nastavku.

Izrada korisničkih izvještaja

U opciji "Registri" -> "Registar grupa za izvještaje" pritiskom na tipku "Novi" otvara se dijalog u kojem definiramo grupu za izvještaje:

Nakon što smo definirali grupu za izvještaje, navigiramo se u opciju "Registri" -> "Registar oznaka za izvještaje" gdje također pritiskom na tipku novi definiramo oznaku za izvještaje te joj pripojimo pripadajuću grupu za izvještaje:

NAPOMENA: Ukoliko postavite oznaku "Ne sudjeluje u temeljnici utroška", artikli na koje postavite oznaku neće se uzimati u obzir prilikom izrade temeljnice

Jedna grupa za izvještaje može imati više definiranih oznaka

Oznaku za izvještaje zatim postavljamo na artikle na dva moguća načina:

  1. U registra artikala u pojedinačno prikazu:



  2. U tabličnom prikazu registra artikala na način da označimo sve artikle kojima želimo postaviti pojedinačnu oznaku te klikom na tipku promijeni u doljnjem desnom kutu prikaza:



Nakon što smo postavili oznake na sve željene artikle u određenim izvještajima programa navedeno će se prikazivati na način da će podaci biti složeni u grupe oznaka za izvještaje, te dodatno u grupe za izvještaje:

U slučaju da postoji potreba za dodatnim filtriranjem izvještaja na artikle također možemo postaviti "Grupu artikala" koju definiramo u opciji "Registri" -> "Registar grupa":

Dodatne grupe na artikl postavljamo u tabličnom prikazu registra artikala na način da označimo željene artikle te klikom na tipku "Promijeni" u doljnjem desnom kutu prikaza.

 

 

 

 

Ed Borel d.o.o. za informatičku djelatnost, CMP Savica Šanci 129, 10000 ZAGREB, tel: (+385 1) 24 06 083, e-mail: podrska@edborel.hr, radno vrijeme radnim danom od 09:00 do 17:00, 091/2108-648 dežurni telefon za hitne slučajeve vezane uz rad s eReceptima radnim danom od 07:00 - 09:00 i 17:00 do 20:00 te subotom od 07:00 - 15:00

 


Ed Borel d.o.o. CMP Savica Šanci 129, 10000 ZAGREB
tel: (+385 1) 24 09 070, tel: (+385 1) 24 06 083, fax: (+385 1) 24 06 082