O nama

 

Tvrtka Ed Borel osnovana je 1994. godine s ciljem razvoja i implementacije vlastitih programskih rješenja. Znanje i iskustvo skupljeno usavršavanjem programa Eskulap tijekom devedesestih godina iskorišteno je za razvoj novog Programskog paketa za ljekarničko poslovanje EskulapWin koji je baziran na Windows operativnim sustavima i najmodernijim tehnologijama obrade i prijenosa podataka.

Slijedeći proces privatizacije i informatizacije ljekarni u Hrvatskoj, uz svakodnevnu interakciju s farmaceutima, informacijski sustav vođenja ljekarni EskulapWin neprestalno je usavršavan tako da je danas među najboljim cjelovitim rješenjima u Hrvatskoj u ovom segmentu

Osim glavnog produkta “EskulapWin” tvrtka Ed Borel razvila je i programe: “CentralRegistry” (centralno naručivanje), “General Ledger” (knjgovodstvo), “PharmacyHospital” (bolnička ljekarna), “Immunology“ (distribucijacjepiva), “Caritas” (distribucija doniranih lijekova), “Pliva“ - evidencija skladišta

Kompletno rješenje za ljekarničko poslovanje

Ljekarna
EskulapWin - programski paket za ljekarničko poslovanje
U programu su ugrađene evidencije propisane zakonima vezanim za trgovinu na malo te evidencije vezane za ljekarničko poslovanje. Program podržava veliki broj raznih eksternih uređaja kao što su čitači barkoda, čitači magnetnih kartica, pokazivači za kupce, POS uređaji banaka... Posebna pozornost posvećena je povezivanju i razmjeni podataka ljekarne s dobavljačima, osiguravajućim društvima, drugim ljekarnama unutar ustanove, računovodstvom, centralnoj nabavi, bankama. Program podržava internetsko naručivanje robe, obradu i fakturiranje recepata i doznaka HZZO, eRecept, eDoznake, obradu i fakturiranje recepata dopunskih osiguranja (CZO,...), galenski i magistralni laboratorij, dnevnik analize, kreiranje izvješća za Agenciju za lijekove, štampanje naljepnica s cijenama i signaturama, automatsko ažuriranje liste lijekova i ortopedskih pomagala, izdavanje predračuna, izdatnica i veleprodajnih računa...više o tome

Bolnička ljekarna
PharmacyHospital -
program za materijalno i financijsko praćenje poslovanja bolničke ljekarne.
Program omogućuje vođenje više skladišta (spajanje bolnica) i ima integrirane sljedeće funkcije: kreiranje narudžbenica za pacijente, odjele i potrošni materijal, izrada izdatnica, reversa, posudbi, međuskladišnica, rad s laboratorijem, internetsko naručivanje i učitavanje primki dobavljača, praćenje trenutnog i stanja zaliha na dan po odjelima, službama i ljekarnama, knjigu narkotika, knjigu rezervnih antibiotika, evidenciju posebno skupih ljekova, izdavanje lijekova po tabletama i blisterima, interakcije, rezervacije, učitavanje liste lijekova,... Program prati statistiku ulaza po dobavljačima, artiklima, proizvođačima, kontima, grupama, ATC grupama... te statistiku izlaza po pacijentima, liječnicima, odjelima, ambulantama, službama, artiklima, grupama, ATC grupama, kontima,... za odabrani period. Na temelju dokumenata ljekarne generiraju se izvješća za računovodstvo i management te izvješće o potrošnji lijekova za HALMED. ...više o tome

Knjigovodstvo
GeneralLedger - knjigovodstveni program za ljekarne i ljekarničke ustanove
General ledger je modularni program za financijsko knjigovodstvo namjenjen za višekorisnički rad u lokalnoj mreži računala, a koji implementira sljedeće funkcije: evidencije i izvješća propisane Zakonom o računovodstvu, evidencije i izvješća propisane Zakonom o PDV-u, automatsko učitavanje i knjiženje svih dokumenata iz ljekarničkih jedinica, automatsko učitavanje i knjiženje izvadaka iz internetskog bankarstva, automatsko učitavanje i knjiženje specifikacija uplata HZZO-a, kreiranja izvješća za ravnateljstvo (management), slanje podataka u maticu za konsolidirana finacijska izvješća (SAP), osnovna sredstava,... Program je rađen u suradnji s računovodstvima ljekarničkih ustanova te ima integrirane opcije specifične za poslovanje ljekarni i ljekarničkih ustanova (evidencija iodređivanje dinamike plaćanja u cilju ostvarivanja cassa sconta, analitika zaliha po ljekarničkim jedinicama i ukupno, analitika realizacije (prihoda) po periodima i vrsti plaćanja te njihov postotni udio u cjelokupnom prometu za svaku ljekarničku jedinicu i ukupno,…). Navedene podatke moguće je exportirati u Excel datoteke...više o tome

Centralni registar
CentralRegistry - program za centralno naručivanje i izvještavanje

CentralRegistry služi za analizu podataka o nabavi i prodaji roba, centralno naručivanje te praćenje trenutnog stanja zaliha po ljekarnama unutar ustanove.
Temelj funkcioniranja su Centralni šifrarnici (artikala, dobavljača,…) koji su, ovisno o ovlastima, dostupni korisnicima. Podaci se u Centralni registar prikupljaju u realnom vremenu. Osim prikaza podataka putem tablica, podatke je moguće exportirati u Excel datoteke ili prikazati grafički na ekranu. Izvješća sadrže podatke o nabavama i prihodima, za svaku ljekarnu i ukupno, od prodaje za gotovinu (i surogate gotovine), udio razlike u cijeni kod prodaje za gotovinu (apsolutni i postotni), prihod od veleprodaje, udio razlike u cijeni kod veleprodaje (apsolutni i postotni), prihod od HZZO-a, udio usluge u prihodu od HZZO (apsolutno i postotni), ukupan broj recepata u zadanom periodu te vrijednost zaliha po maloprodajnim cijenama na kraju zadanog perioda. Iz programa Centrani Registar vidljive su i baze replicirane iz ljekarni te je moguć uvid u trenutno stanje zaliha za svaku ljekarnu. Centralni registar služi i za definiranje prodajnih akcija dobavljača za svaku ljekarnu posebno. Jedna od većih prednosti Centralnog registra je Interna razmjena koja služi za međusobnu razmjenu artikala ljekarni unutar ustanove. Svaka ljekarna na internu razmjenu stavlja artikle kojih se želi rješiti (kratak rok, bez izlaza... dok isto tako bilo koja druga ljekarna može zatražiti taj artikl...više o tome

Ostali programi za distribuciju i evidenciju:

Immunology - distriubucija cjepiva Caritas - distribucija doniranih lijekova

Svi programi razvijeni su najmodernijim programskim alatima uz upotrebu internet tehnologija za prijenos podataka.
2006 godine u Vijećnici Hrvatske gospodarske komore na izbornoj i svečanoj skupštini Hrvatskog informatičkog zbora Ed Borelu je dodjeljena "Plaketa informatika", nagrada koju "struka dodjeljuje struci".
Plaketa se dodjeljuje jednom godišnje pojedincima i organizacijama za postignute zapažene rezultate u širenju i unapređenju informatike, znanstveni i stručni doprinos razvoju informatike, uspješne rezultate postignute u obrazovanju informatičkih kadrova, značajna dostignuća u proizvodnji, i publicističku i propagandnu djelatnost u afirmaciji informatike.

Kontakt :
Ed Borel
Savica šanci 129 (prikaz na karti)
10 000 Zagreb
MB : 0591092
OIB : 69486461901

Telefon :
01/2406 083
01/2409 070,

Dežurni telefon:
091/2108 648
*Samo za ljekarne pod ugovorom, za hitne slučajeve vezane uz rad s eReceptima

Fax:
01/2406 082

E mail :
podrska@edborel.hr

Ed Borel d.o.o. za informatičku djelatnost, CMP Savica Šanci 129, 10000 ZAGREB, tel: (+385 1) 24 09 070, tel: (+385 1) 24 06 083, fax: (+385 1) 24 06 082, e-mail: podrska@edborel.hr, radno vrijeme radnim danom od 09:00 do 17:00, 091/2108-648 dežurni telefon za hitne slučajeve vezane uz rad s eReceptima radnim danom od 07:00 - 09:00 i 17:00 do 20:00 te subotom od 07:00 - 15:00

 


Ed Borel d.o.o. CMP Savica Šanci 129, 10000 ZAGREB
tel: (+385 1) 24 09 070, tel: (+385 1) 24 06 083, fax: (+385 1) 24 06 082