PhoenixBI

Uvod

Slanje podataka o prodaji iz klijentskog ljekarničkog rješenja u BI sustav PHOENIX Farmacije odvija se koristeći LoyaltyInSky web usluge. Slanje podataka iz klijentskog ljekarničkog rješenja u LoyaltyInSky sustav možemo podijeliti u 4 tipa ovisno o vrsti podataka koji se šalju:

Za slanje podataka koriste se podaci o prodaji i zalihi artikala iz ljekarničkog programa po listi prioriteta distributera:

Unos parametara za slanje podtaka

Parametri za slanje na web servis popunjavaju se u opciji u opciji Izvještaji -> Phoneix Farmacija BI pod karticom "Parametri".
Inicijalno su upisani svi parametri osim šifre ljekarne koju dodjeljuje Phoenix farmacija:

Šifru ljekarne pod kojom Vas evidentiraju u Phoenix-u je ista onašifra koju koristite za slanje narudžbi.
Vidljiva je u tabličnom prikazu opcije Registri -> Dobavljači pozicioniranjem na dobavljača Phoenix, a zatim odabirom opcije "Postavke za internet naručivanje":


Slanje podataka

Podaci prema Phoenix BI web servisu šalju se u opciji Izvještaji -> Phoneix Farmacija BI na način da u tabličnom pregledu kliknite na "Novi" u alatnoj traci i izabete period za koji želite poslati podatke.
Inicijalni parametri za slanje postavljeni su na slanje stanju zaliha i prometa i mjenjate ih ukoliko za to bude potrebe od strane Phoenix farmacije.
Napomena: Generiranje izvješća i slanje podataka kad je opcija "Pošalji podatke o stanju zaliha" izabrana znatno produžuje vrijeme procesiranja (može trajati i 15-30 minuta za period od sedam dana)

Ukoliko želite automatsko slanje izvješća nakon izrade, označite parametar "Pošalji podatke na web servis". U protivnom slanje možete odraditi i nakon izrade izvješća klikom na gumb "Pošalji" u donjem lijevom uglu.

U tabličnom prikazu opcije vidljva su sva izvješća s pripadajućim statusima, Svako izvješće pojedinačno moguće je pregledati/prekontrolirati u opcijama: Prodaja, Zalihe, Nabava, Prodaja ukupno.
Statusi izvješća mogu biti:

 

Ed Borel d.o.o. za informatičku djelatnost, CMP Savica Šanci 129, 10000 ZAGREB, tel: (+385 1) 24 09 070, tel: (+385 1) 24 06 083, fax: (+385 1) 24 06 082, e-mail: edborel@edborel.hr, radno vrijeme radnim danom od 09:00 do 17:00, 091/2108-648 dežurni telefon za hitne slučajeve vezane uz rad s eReceptima radnim danom od 07:00 - 09:00 i 17:00 do 20:00 te subotom od 07:00 - 15:00

 


Ed Borel d.o.o. CMP Savica Šanci 129, 10000 ZAGREB
tel: (+385 1) 24 09 070, tel: (+385 1) 24 06 083, fax: (+385 1) 24 06 082